STARCZEWSKI SYSTEMY INFORMATYCZNE

Verto Moduł RMA

  • Home
  • Verto Moduł RMA
streamsoft Verto

Moduł RMA

Wybór Streamsoft Verto to decyzja o inwestycji w efektywność i rozwój firmy. Dzięki temu systemowi, Twoja firma może stać się bardziej konkurencyjna i skuteczna.

Moduł RMA to zaawansowany system zarządzania zwrotami i reklamacjami, który oferuje m.in. intuicyjne środowisko do rejestracji i przetwarzania zleceń, zapewnia kompletną e-dokumentację oraz przejrzysty, dedykowany panel RMA.

Korzyści modułu RMA

  • Współpraca z systemami front-end
  • Zautomatyzowany system obsługi zwrotów i reklamacji
  • Pełna e-dokumentacja
  • Intuicyjna rejestracja
  • Procesowanie zleceń
  • Przejrzysty dedykowany panel RMA

Monitorowanie reklamacji

Moduł RMA pozwala na informowanie kontrahenta o etapach procesu reklamacji przy wykorzystaniu systemów front-end, takich jak aplikacje czy strony internetowe.

Korzystając z RMA, gwarantujesz pełen komfort także swoim kontrahentom. Od wszczęcia procedury reklamacyjnej, przez przyjęcie paczki na magazynie/w salonie lub wprowadzenie w system na podstawie zgłoszenia online, klienci oraz dostawcy są automatycznie i na bieżąco informowani o postępach w procesowaniu zgłoszenia.

Moduł RMA jest w stanie komunikować się z dowolnym systemem front-end dzięki wykorzystaniu możliwości WebService. Tak więc RMA, rejestrując przedmiot zwrotu, przekazuje równocześnie odpowiednie dane do sklepu internetowego, m.in. informacje o statusie zwrotu.

Moduł RMA współpracuje także z panelami dotykowymi, w tym z dedykowaną autorską aplikacją panelową upraszczającą obsługę zgłoszeń. Wystarczy się zalogować, żeby sprawnie oraz intuicyjnie przeprocesować reklamację lub zwrot.

Obsługa reklamacji nigdy nie była tak prosta!

Zautomatyzowanie systemu zwr

Rejestracja reklamacji sprzedażowej lub zakupowej w systemie jest szybka i intuicyjna. Wystarczy sczytać kod z paczki, aby powstał dokument RMA, który łączy wszystko, co dzieje się na dalszych etapach, przy realizacji żądania klienta.

System umożliwia sprawną, pewną i przejrzystą pracę na każdym etapie – od weryfikacji, przez realizację, po rozpatrzenie zgłoszenia.

Wszelkie załączniki są dodawane do przynależnego im wątku i mogą stanowić podstawę weryfikacji roszczenia. Na dalszym etapie, przy rozpatrzeniu reklamacji, dokumenty RMA są wiązane z fakturą, która jest bezpośrednią podstawą zwrotu czy udzielenia rabatu.