Wybór Streamsoft Verto to decyzja o inwestycji w efektywność i rozwój firmy. Dzięki temu systemowi, Twoja firma może stać się bardziej konkurencyjna i skuteczna.
Moduł RMA to zaawansowany system zarządzania zwrotami i reklamacjami, który oferuje m.in. intuicyjne środowisko do rejestracji i przetwarzania zleceń, zapewnia kompletną e-dokumentację oraz przejrzysty, dedykowany panel RMA.
Moduł RMA pozwala na informowanie kontrahenta o etapach procesu reklamacji przy wykorzystaniu systemów front-end, takich jak aplikacje czy strony internetowe.
Korzystając z RMA, gwarantujesz pełen komfort także swoim kontrahentom. Od wszczęcia procedury reklamacyjnej, przez przyjęcie paczki na magazynie/w salonie lub wprowadzenie w system na podstawie zgłoszenia online, klienci oraz dostawcy są automatycznie i na bieżąco informowani o postępach w procesowaniu zgłoszenia.
Moduł RMA jest w stanie komunikować się z dowolnym systemem front-end dzięki wykorzystaniu możliwości WebService. Tak więc RMA, rejestrując przedmiot zwrotu, przekazuje równocześnie odpowiednie dane do sklepu internetowego, m.in. informacje o statusie zwrotu.
Moduł RMA współpracuje także z panelami dotykowymi, w tym z dedykowaną autorską aplikacją panelową upraszczającą obsługę zgłoszeń. Wystarczy się zalogować, żeby sprawnie oraz intuicyjnie przeprocesować reklamację lub zwrot.
Zautomatyzowanie systemu zwr
Rejestracja reklamacji sprzedażowej lub zakupowej w systemie jest szybka i intuicyjna. Wystarczy sczytać kod z paczki, aby powstał dokument RMA, który łączy wszystko, co dzieje się na dalszych etapach, przy realizacji żądania klienta.
System umożliwia sprawną, pewną i przejrzystą pracę na każdym etapie – od weryfikacji, przez realizację, po rozpatrzenie zgłoszenia.
Wszelkie załączniki są dodawane do przynależnego im wątku i mogą stanowić podstawę weryfikacji roszczenia. Na dalszym etapie, przy rozpatrzeniu reklamacji, dokumenty RMA są wiązane z fakturą, która jest bezpośrednią podstawą zwrotu czy udzielenia rabatu.