STARCZEWSKI SYSTEMY INFORMATYCZNE

Verto Moduł Kontakty z Klientami (CRM)

  • Home
  • Verto Moduł Kontakty z Klientami (CRM)
streamsoft Verto

Moduł Kontakty z klientami (CRM)

Wybór Streamsoft Verto to decyzja o inwestycji w efektywność i rozwój firmy. Dzięki temu systemowi, Twoja firma może stać się bardziej konkurencyjna i skuteczna.

Moduł Kontakty z klientami to narzędzie, które wspiera działania marketingowe, telemarketingowe oraz dział handlowy w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych oraz utrzymaniu jakościowej relacji z klientem.

Korzyści modułu CRM

  • Pozyskiwanie i obsługa klienta
  • Informacje o kontaktach handlowych
  • Planowanie i organizacja pracy w firmie
  • Ewidencja i procesowanie dokumentów

Dokumentuj relacje handlowe

Moduł CRM umożliwia przechowywanie wszystkich dokumentów transakcji w jednym miejscu, co przekłada się na zaoszczędzony czas.

W module poprowadzisz rozszerzoną ewidencję kontaktów do pracowników firmy, a także czasu ich pracy i przerw. Na tej podstawie sprawnie utworzysz dla nich wzorce pracy oraz kalendarze zadań.

Wszystkie dokumenty, które dotyczą obsługiwanych w module relacji handlowych, przechowywane są oraz ewidencjonowane we wspólnym repozytorium. Zawsze pod ręką, zawsze dostępne.

Bezpieczne przechowywanie danych kontrahentów

Większa ilość kontrahentów wiąże się z ciągłą koniecznością rozbudowy bazy danych. Dzięki Modułowi CRM proces ten jest intuicyjny i daje możliwości prostego przetwarzania tych danych.

Wszystkie informacje, których potrzebujesz, by prowadzić efektywną sprzedaż – znajdziesz w module. Pozyskiwanie klientów poprzez aktywne działania, reklamę w sieci, polecenia i wiele więcej.

Moduł CRM pozwala na utworzenie bazy danych Twoich klientów. Te dane o kontaktach handlowych, jak i o prowadzonej działalności można gromadzić i przetwarzać.