Kwalifikowana pieczęć elektroniczna do KSeF

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna do KSeF

1597,77 3073,77 

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna do KSeF to produkt dla firm (w szczególności spółek) do szybkiego i elektronicznego logowania, uwierzytelnienia i zarządzania uprawnieniami w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF) w obrębie firmy oraz pieczętowania dokumentów przy użyciu jedynie danych firmowych. Produkt dedykowany jest dla wszystkich rodzajów spółek, podmiotów gospodarczych, organizacji publicznych i prywatnych zobowiązanych do korzystania z KSeF.

SKU: pieczec-kwalifikowana Category:

Description

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna do KSeF to produkt dla firm (w szczególności spółek) do szybkiego i elektronicznego logowania, uwierzytelnienia i zarządzania uprawnieniami w Krajowym Systemie e-Faktur (KSeF) w obrębie firmy oraz pieczętowania dokumentów przy użyciu jedynie danych firmowych. Produkt dedykowany jest dla wszystkich rodzajów spółek, podmiotów gospodarczych, organizacji publicznych i prywatnych zobowiązanych do korzystania z KSeF.

Oprócz szybszego sposobu uwierzytelnienia się elektronicznie do KSeF znaczącą przewagą pieczęci kwalifikowanej względem papierowego formularza ZAW-FA jest możliwość zarządzania uprawnieniami w roli właściciel (administratora), która umożliwia nadawanie poszczególnych uprawnień do KSeF dla poszczególnych osób fizycznych i firm zewnętrznych w imieniu firmy.  
Zalety pieczęci kwalifikowanej do KSeF:

możliwość rejestracji w KSeF online bez tracenia czasu w Urzędzie
gwarancję ciągłości i obsługi KSeF bez względu na zmiany strukturalne
funkcję nadawania i zarządzania uprawnieniami w KSeF w przypadku zmian
możliwość uwierzytelnienia w środowisku przedprodukcyjnym (demo) całkowicie zdalnie
Zastosowanie kwalifikowanej pieczęci elektronicznej do KSeF:
rejestracja i uwierzytelnianie w systemie KSeF
pieczętowania firmowej korespondencji z klientami lub partnerami
pieczętowaniu dokumentacji wewnętrznej i pracowniczej
pieczętowania decyzji, zaświadczeń, pism
podpisywania sprawozdania finansowego
podpisywania raportów finansowych
podpisywania dokumentów przetargowych
podpisywania wydawanych zaświadczeń, zawiadomień i pism urzędowych,
do podpisywania prowadzonej i archiwizowanej dokumentacji pracowniczej
zabezpieczenia elektronicznych faktur przed nieautoryzowaną zmianą 
Kupując ten produkt w cenie otrzymujesz kwalifikowaną pieczęć elektroniczną (kwalfiikowany certyfikat EuroCert zgodny z eIDAS), usługę weryfikacji danych podmiotu, kartę kryptograficzną, intuicyjne oprogramowanie oraz zdalne wsparcie techniczne, aby zapewnić płynną integrację i obsługę.
Uwaga! Aby w pełni zacząć korzystać z narzędzia pamiętaj, aby uwzględnić zakup dodatkowego czytnika do kart kryptograficznych.
Rodzaj karty kryptograficznej do wyboru
Karta Standard – karta bankomatowa (kryptograficzna) z nadrukiem EuroCert
Karta SIM – karta SIM (kryptograficzna) z nadrukiem EuroCert
Czytnik w zestawie do wyboru
Zaznaczając opcję Tak w polu „Czytnik w zestawie” domyślnie do zamówienia zostanie dodany jeden z następujących czytników kart:
Karta Standard – czytnik kart kryptograficznych Gemalto IDBridge CT30 do obsługi kart kryptograficznych w formacie karty bankomatowej (ID-1).
Karta SIM – czytnik karty krypograficznych FEITIAN R301-B9 USB Smart Card Reader w formacie karty SIM.

Jak wygląda proces zakupu kwalifikowanej pieczęci elektronicznej do KSeF?
Aby otrzymać kwalifikowaną pieczęć elektroniczną konieczna jest weryfikacja tożsamości pełnomocnika podmiotu oraz danych organizacji podanych w oświadczeniu. W zależności od rodzaju dostawy możesz otrzymać pieczęć która może zostać dostarczona online (za pomocą podpisu kwalifikowanego), w siedzibie EuroCert, w Punkcie Partnerskim EuroCert lub przy wyborze usługi VIP – dojazdu do klienta na terenie Polski (dostępnej na etapie składania zamówienia w koszyku)
Zamów produkt przez nasz sklep – wybierz odpowiedni wariant certyfikatu, dodaj produkt do koszyka i dokonaj zakupu.

Opłać zamówienie – wybierz jedną z dostępnych form płatności i postępuj zgodnie z instrukcją w koszyku, aby opłacić zamówienie (w przypadku chęci zakupu produktu z odroczonym terminem płatności skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta)

Wypełnij oświadczenie o wydaniu pieczęci kwalifikowanej – po otrzymaniu płatności prześlemy Ci instrukcję i specjalne oświadczenie do uzupełnienia danych podmiotu i niezbędnych danych do weryfikacji. Oświadczenie wypełnia reprezentant lub pełnomocnik (wymagane jest dostarczenie upoważnienia) organizacji dla której jest wydawana pieczęć.

Podpisz (kwalfikowanym podpisem elektronicznym) i odeślij oświadczenie – po otrzymaniu dokumentu EuroCert zweryfikuje, sprawdzi zgodność i podstawie danych podanych w oświadczeniu wyda certyfikat.